piątek, 3 lipca 2009

Anna Jantar "Mój, tylko mój"



Tekst piosenki:

Wzrok rozbawiony uśmiechnięta twarz
Masz tyle dla mnie, co dla innych masz
Mijasz mnie nie patrząc, a to źle
Raz się obejrzyj zobacz mnie

Będziesz mój, mój ty jeszcze nie wiesz o tym że
Będziesz mój, mój i tak się stanie chcesz czy nie, chcesz czy nie,
Będziesz mój, mój jeszcze możesz dziś przejść obok dalej pójść
Już nie będziesz dla nikogo będziesz mój

Nie znasz chwili ni dnia,
Jeszcze dzień, jeszcze dwa
Będziesz mój, mój ani się nie obejrzysz jak
Będziesz mój, mój i sam się zdziwisz, że aż tak, że aż tak tego chcesz,
Ty, ty co dzisiaj tak nie patrząc mijasz mnie
Popatrz wreszcie raz obejrzyj się

Oczy zapłoną jak płomyki świec
Wszystko porzucisz, żeby do mnie biec
Serce zacznie bić na samą myśl
Mógłbyś domyśleć się już dziś

Będziesz mój, mój, wciąż jeszcze nie wiesz o tym, że,
Będziesz mój, mój, kto patrzeć umie ten już wie, dawno wie
Ale ty, ty musisz się o drzewo huknąć któryś raz
Nim spostrzeżesz, że przed tobą gęsty las
Raz rozumiesz raz nie
Lepiej zostaw to mnie

Będziesz mój, mój, ani się nie obejrzysz jak
Będziesz mój, mój i sam się zdziwisz, że aż tak, że aż tak tego chcesz,
Ty, ty co dzisiaj tak nie patrzą mijasz mnie,
Jeszcze nie wiesz, jeszcze dzisiaj nie (x2)
Jeszcze nie, jeszcze nie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz